Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je kan je abonnement bij De Lijn nu pauzeren

Vervoersmaatschappij De Lijn lanceert een actie waarbij jaarabonnees hun abonnement tot twintig dagen [...]

21/10/2020

De Boekenbeurs komt met coronaveilig alternatief

De Boekenbeurs trekt elk jaar heel wat volk. Vorig jaar was er ruim 125.000 man aanwezig. Dit jaar kan [...]

20/10/2020

ISIC City Pass voor studenten gelanceerd in Gent

De Gentse studenten hebben vanaf nu een streepje voor op hun studiegenoten in andere steden. Dankzij [...]

15/10/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84