Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studentenclubs van de UA steken de koppen bij elkaar voor een interactieve quiz

Alle gezelschapsspelletjes thuis beu gespeeld en ken je de vragen van De Slimste Mens Ter Wereld ondertussen [...]

06/05/2020

Gratis ko(r)tverhalen van Bjorn Peeters

Voor de studenten die altijd al eens wilden weten hoe het kotleven er écht uitziet, deelt Bjorn [...]

06/05/2020

1 jaar na de moord op Julie Van Espen: #bloomforchange

Vandaag is het exact een jaar geleden dat de drieëntwintigjarige Julie Van Espen verdween. Haar [...]

04/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84