Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten voelen zich onbegrepen #GeefOnsEenStem

 De Nationale Veiligheidsraad heeft het in hun persconferenties steeds over de lagere en middelbare [...]

18/05/2020

OPROEP: Deel je laatste normale foto

De lockdown heeft alle landen in zijn greep. Op Twitter worden er wereldwijd foto's gedeeld onder [...]

18/05/2020

​Professor sociologie op Twitter: ‘stel je studies een jaar uit’

Professor sociolgie Giselinde Kuipers van de KU Leuven plaatste een opmerkelijke tweet. Ze adviseert [...]

15/05/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84