Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Disneyland zoekt prinsessen

Altijd stiekem al het leven van een Disneyprinses willen leiden? Dan is dit je lucky day, want Disneyland [...]

06/03/2019

Twitter over Blind Getrouwd: mosselen zonder friet en de rozen van Joris

We zijn weer dinsdag. Dat wil zeggen dat Twitter ons heeft getrakteerd op een lading nieuwe hilarische [...]

05/03/2019

Miserabele maandag: Mr Pokee is niet meer...

Tranen met tuiten en een zakdoek vol gesnotter: 's werelds beroemdste egeltje is overleden. Mr. [...]

04/03/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84