Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zet je schrap voor Pokémon Go 2.0

Aah, de zomer van 2016… Gewapend met powerbanks liepen hordes mensen in de straten met als missie [...]

13/02/2019

Gebuisde student verdient maandelijks 5000 euro met tweets

Ben jij je studentenjob soms ook beu? Volg dan het voorbeeld van de Amerikaanse Jovan Hill. Als student [...]

12/02/2019

Jouw groen idee is 5000 euro waard

Gaan jouw tenen ook krullen van al die overbodige plastic spullen die je toch maar één [...]

11/02/2019

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84