Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

230 studenten geven favoriete campusconciërge zomerreis cadeau

In de twaalf jaren dat Herman Gordon op de Bristol University werkt, heeft hij heel wat harten veroverd. [...]

28/06/2018

Verse maaltijden scoren aan promoprijzen? Too Good To Go!

Een derde van al het geproduceerde eten ter wereld wordt weggegooid, wat neerkomt op maar liefst 1,3 [...]

28/06/2018

Tweede zit vóór de zomer?

In een interview met De Standaard vertelt Leuvense rector Luc Sels dat de herindeling van het academiejaar [...]

27/06/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84