Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hilarisch: een leek als verslaggeefster van een voetbalmatch

Dezer dagen zit iedereen aan een of ander scherm gekluisterd om het WK te volgen, liefst zelfs met enkele [...]

26/06/2018

Een SAW escape room... wie durft?

Geen locatie guurder en griezeliger voor een escape room in het teken van horrorfilm SAW dan een leegstaand [...]

25/06/2018

Binnenkort gaan we weer los op het enige echte springkastelenfestival

SummerBounce, het springkastelenfestival waar vorig jaar honderden enthousiastelingen op afkwamen, heeft [...]

22/06/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84