Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

App van Vlaamse student sleept je door de blok

Studeer je op kot, of ergens op een openbare plaats? Goed! Dan staat je moeder niet constant te kwaken [...]

22/05/2018

Flopstarter, voor ideeën die even slecht als hilarisch zijn

Iedereen kent Kickstarter wel, het platform waar creatieve geesten geld verzamelen om leuke ideeën [...]

19/05/2018

Vergeet Laurel en Yanni, hoor je 'Brainstorm' of 'Green Needle'?

De laatste dagen waren de meningen verdeeld: de ene hoorde overduidelijk Laurel terwijl een andere zweerde [...]

18/05/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84