Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bedrijf zoekt student-ginlovers voor betaalde stage

Laat vallen waarmee je bezig bent, want wij hebben jouw droomstage gespot: het Britse ginbedrijf Sipsmith [...]

15/05/2018

Studente stript bij thesisverdediging na opmerking prof

Letitia Chai, een laatstejaarsstudente aan de Cornell University in New York, kreeg tijdens een repetitie [...]

14/05/2018

Waarom jij vanavond je vriendinnen op een rondje moet trakteren

Geld maakt niet gelukkig, geld uitgeven wel. Klinkt een beetje als een slogan die je shopaholic tante [...]

09/05/2018

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84