Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Prof overklast viraal bericht van student

Toen Kade Walker, een Amerikaanse student, zijn professor in een mail vroeg of het nog steeds oké [...]

17/12/2017

Taalreizen alsmaar populairder

Hoe leer jij een taal het liefst? In een grijs gebouw uit een dik handboek, of ter plekke, van een local, [...]

15/12/2017

"Van anorexiapatiënt naar Playmate": Temptation Rosanna openhartig

Rosanna Voorwald, de 24-jarige die 'schitterde' in het laatste seizoen van Temptation Island, [...]

14/12/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84