Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Twitter deelt massaal goede daden van celebrities

Door Harvey Weinstein en Kevin Spacey en co lijken de Amerikanen hun vertrouwen in Hollywoodsterren [...]

15/11/2017

Reisbureau prankt dronken kerel op schitterende wijze

Na een avondje doorzakken (en -drinken) vond de Brit William George Armstrong een verontrustende brief [...]

14/11/2017

Kotroute: Studenten zetten kotdeuren open voor jonge kunstenaars

Ook dit jaar worden studentenkoten omgetoverd tot expositieruimtes waar jonge kunstenaars en muzikanten [...]

13/11/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84