Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Deze jongen werd op een wel erg originele manier gedumpt

Je kan op veel manieren iemand dumpen of gedumpt worden in de digitale tijd: via sms, via chat, al bellend [...]

05/05/2017

18-jarig model verkoopt haar maagdelijkheid voor een waanzinnige prijs

Jep, dat lees je goed, een 18-jarig Duits meisje zet haar maagdelijkheid te koop. Model Aleexandra Khefren [...]

05/05/2017

Hier kan je een oma inhuren om voor jou te koken

Oma’s zijn zalig, dat is algemeen geweten. Ze verwennen je met koekjes en snoepgoed, moffelen [...]

04/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84