Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Winnaar beste Gentse student-ondernemer bekend

Na maanden wachten heeft de jury de grote winnaar van de Gentse student-ondernemers verkozen! Gisterenavond [...]

04/05/2017

Schatten uit de 90’s die je al een beetje vergeten was

Eén ding hebben 90’s kids met elkaar gemeen: de dankbaarheid dat ze in een tijd zonder [...]

03/05/2017

10 verrassende voorwerpen die je in de vaatwasser kunt stoppen

Afwassen mag dan wel bij het “kotleven” horen, aangenaam is het niet. We dromen allemaal [...]

03/05/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84