Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gentse studenten strijden opnieuw om titel tijdens 12urenloop

Op woensdag 24 april komen de Gentse studentenverenigingen en -clubs weer samen voor de jaarlijkse 12urenloop [...]

18/04/2024

Thomas More in Geel legt nieuwe zonnepanelen aan

De Thomas More hogeschool in Geel gaat bijna 1.500 nieuwe zonnepanelen plaatsen. De 25 oude panelen krijgen [...]

17/04/2024

HOGENT bouwt eigen 5G-netwerk

Met Europese steun bouwt de hogeschool HOGENT een privaat 5G-netwerk op drie campussen. Het gaat over [...]

16/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84