Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Mooie vooruitzichten voor het Koninklijk Conservatorium: restauratie goedgekeurd

De ministerraad heeft het licht op groen gezet voor de restauratie, uitbreiding en renovatie van het [...]

15/04/2024

Nieuwe regels rond de verkoop van tabak en alcohol

Begin vorige maand heeft de Kamer een wetsontwerp goedgekeurd dat de verkoop van tabak en alcohol strenger [...]

15/04/2024

Xtc-expo komt naar Gent

Vanaf vandaag kan je in Gent de allereerste xtc-expo van het land bezoeken. Hier kan je zogezegd de [...]

14/04/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84