Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Je eerste jaar als student vs. je laatste jaar

Hoe je het ook draait of keert, studeren verandert je. Stiptheid verandert in chaos, je eeuwig enthousiasme [...]

22/03/2017

Zo ontdek je wie jou ontvriend heeft op Facebook, Twitter en Instagram

Ontvriend worden op sociale media staat voor velen zowaar gelijk aan als een frontale dreun in het gezicht… [...]

22/03/2017

Word een snapchat-supergebruiker

Ondertussen kent iedereen de puppyfilter en heeft met elk familielid wel eens gefaceswapt. Check deze [...]

22/03/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84