Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten lanceren foodbag voor op kot

Guillaume Lejeune, Dries De Mey, Merel Bemelmans, Denise Ramaekers en Stiene Rutten, dan zijn de vijf [...]

14/03/2017

10 tekenen dat je superslim bent

Je gelooft dat je kan leren uit je fouten en grijpt zo'n kans dan ook met beide handen.  [...]

14/03/2017

Gratis Pop-up Festival in Gent

De Gentse universiteit blaast dit jaar 200 kaarsjes uit en viert dat met een driedaags Dies Natalis [...]

13/03/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84