Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gloednieuwe studentenclub Eligere stelt zich graag aan jullie voor

In welke studentenstad zit de club? Wij zijn gelegen in Gent Over welke opleidingen ontfermt de [...]

31/01/2017

Er zit een wel héél schunnige betekenis achter het McDonaldslogo

Als je sommige psychologen mag geloven, zit achter alles een dubbelzinnige betekenis. Ook het McDonald’s-logo [...]

30/01/2017

Snoozen en 5 andere gewoontes van slimmeriken

Ben jij zo iemand die maar al te vaak te snoozeknop indrukt tot je plots merkt: ‘oeps, het is [...]

30/01/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84