Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Waarom je je koffiemok niet hoeft af te wassen

Het is me soms wat met die hygiënevoorschriften. Even geleden berichtten we nog dat je met je waterfles [...]

30/01/2017

3000 deelnemers voor 16 alpaca's: organisatoren van hyperpopulaire, belachelijke FB-events reageren

Het zal je maar overkomen, je organiseert een gebeuren op kleine schaal voor mensen uit de buurt, het [...]

27/01/2017

Kraswereldkaart houdt bij waar je gereisd hebt

Dezer dagen weet heel Facebook en zijn broer het als je ergens op reis bent geweest, maar waarom niet [...]

26/01/2017

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84