Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Student bouwt eigen rollercoaster in tuin

Een uur aanschuiven voor een rollercoasterritje dat amper een minuut duurt… David Chesney, een [...]

05/09/2016

Hipste fietsgadget van het jaar: ‘bike balls’

Volgens NightCyclingSafety was het hoog tijd om de fietslamp te pimpen en dus lanceert het creatieve [...]

04/09/2016

Chinese studenten krijgen maandelijkse ‘saslimiet’ bij toiletbezoeken

Chuncheng Evening News laat weten dat het Chinese Health Vocational College waterverspilling wil tegengaan [...]

02/09/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84