Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Prof laat studenten bier analyseren

Toen Lucille Benedict, docent aan de University of Southern Maine, vier jaar geleden tijdens een brouwerijbezoek [...]

29/08/2016

Studie of stage in het buitenland? Alle info vind je hier

International Business studeren in Brisbane, Journalistiek in Kamloops, Marketing in China of een [...]

28/08/2016

Zo hou je het hoofd koel bij hete temperaturen

In veel hete woestijnlanden hebben mensen de gewoonte regelmatig van hun kopje warme thee te nippen. [...]

26/08/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84