Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Bib KU Leuven opent café

Maandag opent in de Leuvense Universiteitsbibliotheek het pop-upcafé Torenhof. De kroeg zal de [...]

28/07/2016

Zo vang je in no time alle Pokémons

Hoe word je een Pokémonlegende? Door alle animatiefiguurtjes te vangen, natuurlijk. Moeilijk? [...]

27/07/2016

Op naar het ijsjesmuseum

Volgende vrijdag opent het Museum of Ice Cream in New York. Een maand lang kan je in de Amerikaanse [...]

27/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84