Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

De trap die elke boekenwurm wil

Trappen zijn er in elke soort en maat. Hoge, lage, stevige, schamele en… fantasy-trappen. Het [...]

26/07/2016

Zo laat je jouw vakantiefoto’s voor zich spreken

Kiekjes van jou onder een palmboom zijn niet alleen tof om op sociale media te delen, het is vooral zalig [...]

26/07/2016

Je hebt je niet voor niets met ijskoud water overgoten

In de zomer van 2014 kreeg iedereen wel eens een emmer ijskoud water over het hoofd gesmeten. Niet voor [...]

26/07/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84