Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wie veel Facebookt lijdt aan slaaptekort

Check jij je Facebook twintig keer per dag? Dan is de kans groot dat je te weinig slaapt. Dat toonde [...]

05/02/2016

Frans wordt gemakkelijker

Goed nieuws voor iedereen die het niet zo opheeft met de Franse taal: het accent circonflexe verdwijnt! [...]

05/02/2016

Gefrituurd voedsel is (soms) gezond

‘Hoe vettiger, hoe prettiger’ is het motto van menig student. Vooral na een avondje uit [...]

04/02/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84