Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Van bier word je creatief

Koffie is een trouwe metgezel van de student, zeker tijdens de blok- en examenperiodes. Het is algemeen [...]

11/02/2016

Baat eens een fakbar uit

Heb je er altijd al van gedroomd een pop-up fakbar uit te baten? Dan is dit je geluksdag. Op de Leuvense [...]

11/02/2016

Studenten bouwen bierkrattenbrug over water

Een groepje bouwkundestudenten uit het Nederlandse Eindhoven wil in april proberen de eerste bierkrattenbrug [...]

10/02/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84