Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studente eist levenslang gratis Kitkats

Een Engelse rechtenstudente eist van het voedingsbedrijf Nestle een levenslange gratis Kitkatvoorraad, [...]

01/02/2016

‘Ken je Maat’-campagne: zorg voor je dronken vrienden

Met de campagne ‘Ken je Maat’ wil JOETZ, de jeugddienst van de Socialistische Mutualiteiten, [...]

31/01/2016

Aantrekkelijke studentes halen hogere scores

Een studie van de universiteit van Denver toont aan wat iedereen eigenlijk al lang wist: aantrekkelijke [...]

31/01/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84