Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

8 #fokdeblok-tweets waar we ons allemaal in herkennen

De examens zitten er bijna op en langzaamaan kruipen de studenten weer van achter hun boeken. Na wekenlang [...]

25/01/2016

Student lanceert uniefsnapchat en krijgt massa’s naaktfoto’s

Een Britse student had het idee om een Snapchataccount op te richten op naam van de universiteit waar [...]

21/01/2016

Student neemt zoete wraak op kotgenoot die eten steelt

Een Chinese student was het grondig beu dat zijn kotgenoot constant aan zíjn eten zat te knabbelen [...]

21/01/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84