Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Vanavond maken 2000 Antwerpse laatstejaars kennis met het beroepsleven

Twaalf Antwerpse Rotaryclubs overbruggen vanavond de kloof tussen secundair onderwijs en beroepsleven [...]

18/01/2024

Meerderheid Brusselaars wil deelsteps weg

De opkomst van elektrische deelmobiliteit - vooral e-steps - draagt sterk bij tot het gevoel van onveiligheid [...]

15/01/2024

Hoogbegaafde tieners proeven van het universiteitsleven

Het is geen gemakkelijke klus om secundair onderwijs op maat van hoogbegaafde kinderen aan te bieden. [...]

08/01/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84