Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Studenten Odisee doen praktijkervaring op bij het leger

Studenten van hogeschool Odisee hebben er een nieuwe werkplek bij om gerichte praktijkervaring op te [...]

22/09/2023

Leuven is (alweer) de beste veggiestad

Veertien steden en gemeenten schaarden zich achter de VeggieChallenge en riepen hun inwoners op om mee [...]

19/09/2023

Doe mee aan de Vlaamse Scriptieprijs

Ieder jaar kost het duizenden laatstejaarsstudenten bloed, zweet en heel wat cafeïne om een bachelor- [...]

12/09/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84