Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

No Pants Subway Ride opnieuw groot succes

Gekke taferelen dit weekend in metrostations over de ganse wereld. Mensen lieten hun broek, rok of jurk [...]

11/01/2016

Universiteit op zoek naar… snot

De Universiteit Antwerpen is voor een grootschalig onderzoek op zoek naar snot, en meer bepaald snot [...]

11/01/2016

Student eet jaar lang pizza voor het goede doel

De 23-jarige New Yorker Kyle Feeny had wel een heel bizar voornemen voor 2015: elke dag pizza eten. [...]

09/01/2016

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84