Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Uber wordt de nieuwe BOB

Studenten die te diep in het glas gekeken hebben en niet meer kunnen rijden, hebben dankzij taxibedrijf [...]

10/04/2015

1 op 10 studenten gebruikt breindoping

Elke student maakt het mee: een extreem tekort hebben aan concentratie. De meesten onder ons lossen [...]

09/04/2015

Studenten betrapt met meer dan 1800 blikjes bier

Iedere student drinkt al graag eens een pintje om zijn vakantie goed in te zetten. Je snelt naar de [...]

09/04/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84