Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Duaal leren zit in de lift

Uit de cijfers van de bacheloropleiding Multimedia & Creatieve Technologie van Erasmushogeschool [...]

08/09/2023

Nieuwe Mechelse campus in 3D

Burgemeester Bart Somers legde de officiële eerste steen van de uitbreiding op Campus De Vest van Thomas [...]

06/09/2023

Scholieren gamend aan het werk in Europa

Scholieren van het Busleyden Atheneum mochten in primeur kennismaken met het immersief spel Europe at [...]

05/09/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84