Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Politie verwart ballonnen met IS-signaal

​Afgelopen weekend sierden een stel verjaardagsballonnen in de vorm van een 2 en een 1 het raam van de [...]

25/02/2015

Uitzendbureau speciaal voor studenten

Vaak hoor je jouw docenten zeggen dat je tijdens je opleiding al ervaring moet opdoen in je vak, maar [...]

24/02/2015

Studenten willen ‘Leuvense Velo’ niet

Leuvense studenten zouden vandaag massaal moeten rondrijden met een LeV, ofwel ‘Leuvense Velo’. [...]

23/02/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84