Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Eurobiljetten krijgen een fris jasje

Zie jij jezelf al met deze eurobiljetten afrekenen aan de kassa in de winkel? Misschien niet meteen, [...]

19/02/2015

Einde van Cara Pils nabij?

Supermarkt Colruyt wil zijn goedkope pintjes onder de naam Cara Pils de nieuwe naam Everyday Pils geven, [...]

19/02/2015

Student Kick-Off pakt volgende editie anders aan

Wie vrienden kent die achter de bar stonden tijdens Student Kick-Off, het jaarlijks evenement dat aan [...]

18/02/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84