Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Zo zal je in de nabije toekomst shoppen

Aanschuiven in een ellenlange wachtrij, zoeken naar andere kleuren van je favoriete kledingstuk of wachten [...]

03/02/2015

Monopoly vult doos met écht geld

In plaats van op café te pintelieren, nodig je je vrienden beter uit om een avond Monopoly te [...]

03/02/2015

Series verslinden wakkert depressie aan

Nu de examenperiode achter de rug is, is de kans groot dat je ook je favoriete serie uitgekeken hebt. [...]

02/02/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84