Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

‘Barcode’ sensibiliseert Leuvense cafégangers

Meer en meer cafés in Leuven krijgen een decibelmeter, die registreert of de uitbater zich aan [...]

02/02/2015

7 kwaaltjes die op te lossen zijn met bier

Chinese wetenschappers deden recent uit de doeken dat het drinken van bier een gunstig effect heeft op [...]

02/02/2015

Weg gsm is weg brein

Wetenschappers ontnamen veertig Amerikaanse studenten hun gsm en bestudeerden het effect daarvan. Wat [...]

01/02/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84