Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Onderzoek verklaart waarom mannen op café móéten

Onderzoekers aan de Duitse universiteit van Gottingen ontdekten dat mensen met een bewogen sociaal leven [...]

28/01/2015

Amerikaanse modestudenten leven zich uit met condooms

Na de onthulling van een nieuwe modetrend voor mannen waarbij het geslachtsdeel ontbloot wordt, zal er [...]

28/01/2015

Dit zegt jouw studiekeuze over je seksleven

Op zoek naar een lief? De nieuwe app Clover leert je met wie je juist wel of niet het bed wil delen. [...]

27/01/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84