Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Universiteit pakt uit met sexy promofilmpje

Studeren is een feest! Of zo wil de Canadese Universiteit van Moncton toch laten uitschijnen in hun [...]

22/01/2015

Vlaamse aula’s binnenkort vol Nederlanders?

Zo'n 7.500 studenten in Vlaanderen komen uit Nederland, maar dat aantal zal volgend jaar wellicht [...]

22/01/2015

Nieuw: de ‘invisible girlfriend/boyfriend’-app

Een Amerikaan is erin geslaagd een app te ontwikkelen die jouw (ingebeeld) lief speelt, om zo singles [...]

21/01/2015

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84