Image
16/10/2004

Weight Watchers en Panos halen de broeksriem aan

Allemaal goed en wel, zo'n programma van de Weight Watchers, maar probeer je daar maar eens aan te houden als je tussen twee lesuren door nauwelijks een halfuurtje hebt om vlug iets in je molen te draaien.
Bij Panos hadden ze daar alle begrip voor, en dus werkten ze in samenwerking met de Weight Watchers twee broodjesrecepten uit, helemaal conform de Weight Watchers-filosofie. Voor de kenners: het broodje 'Fitness' is 3 Points waard; het broodje 'Fresh Club' 8 Points.

Info: www.weightwatchers.be

(HDP)


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Hogeschool Gent lanceert AI-opleiding voor marketeers

Sinds januari biedt het Opleidingscentrum Marketing van Hogeschool Gent een nieuwe opleiding aan over [...]

10/04/2023

Deze vier filmstudenten krijgen een VAF Wildcard

Op het voorbije Kortfilmfestival Leuven zijn door het Vlaams Audiovisueel Fonds voor de 18de keer de [...]

05/04/2023

De gevaren van bingedrinken

Bingedrinken doe je vanaf vier glazen alcohol op twee uur voor vrouwen en zes glazen voor mannen. Velen [...]

03/04/2023

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84