Image
17/09/2020

Na Instagram komt nu ook YouTube met een TikTok-kopie

Als je hen niet kan verslaan, kopieer hen dan. Dat is wat de reuzen van de sociale media vaak doen. Instagram kopieerde (overigens met veel succes) de Story-functie van Snapchat en ontwikkelde recent Instagram Reels om TikTok een hak te zetten. Nu gooit ook YouTube het over die boeg. Het videoplatform lanceert Shorts, een kopie van TikTok en Reels, in de strijd om de korte video’s.
 
YouTube introduceert Shorts als “een nieuwe ervaring”, al zal het er vooral heel bekend uit gaan zien voor iedereen die al overweg kan met TikTok en Reels. Het concept is dan ook bijna exact hetzelfde. Het product zit nu in een testfase. Enkel in India is de nieuwe functie al uitgerold. Net zoals bij TikTok oorspronkelijk het geval was, draait het in Shorts om korte video’s van 15 seconden.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Aldi test verkoop verpakkingsvrije producten

In 2020 maakte Aldi bekend hun hoeveelheid plastic verpakkingen te willen halveren tegen 2025. Deze [...]

22/04/2021

Adidas gaat de duurzame toer op met de Stan Smith Forever

De ‘Stan Smith Forever’, zo heet de duurzame variant van de wereldberoemde Stan Smiths die [...]

22/04/2021

Het Instagramprofiel van Ender Scholtens

"Er zijn zoveel mensen online die zich voordoen als iemand die ze totaal niet zijn" 🐣 [...]

21/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84