Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Ook nijlpaarden kunnen corona oplopen

De nijlpaarden Imani en Hermien, bewoners van de Antwerpse ZOO, hebben positief getest op het coronavirus. [...]

24/02/2022

Selfcare als nieuw vak op school?

Veel jongeren krijgen te maken met angststoornissen, eetstoornissen, mentale problemen, enzovoort. Een [...]

18/02/2022

Ludieke nepagent keurt studentenfietsen

Fietsende studenten van Odisee in Sint-Niklaas keken raar op toen op een maandagmorgen 'Gilbert de [...]

16/02/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84