Image
19/02/2021

Albert Heijn krijgt kritiek op promo-actie 1+5 gratis


Winkelketen Albert Heijn genereert heel wat media-aandacht met hun promo-actie 1+5 gratis. Experten zien vooral een grote marketingstunt waarbij wordt gebalanceerd op de grens van wat wel en niet mag. Zo is het bijvoorbeeld verboden om producten met verlies te verkopen in België. Albert Heijn kwam in het verleden al eerder in opspraak met de actie 1+2 gratis, waarvoor ze nadien een kleine boete moesten betalen.
  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jupiler komt met rood bier om Belgen te steunen tijdens het EK voetbal

Het is de zoveelste steuncampagne van Jupiler voor ons Belgisch elftal. Ditmaal brengt de biergigant [...]

11/04/2021

Nieuwe studentencodex op komst

LOKO, de overkoepelende Leuvense studentenkring gaat aan de slag voor een nieuwe studentencodex. Op [...]

10/04/2021

Reserveer hier jouw Guido Student Pack

Nood aan een moodbooster? Leg je boeken even opzij en neem een welverdiende pauze, want wij hebben [...]

09/04/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84