Image
29/03/2023

Thomas More heeft een nieuwe huisstijl

Tien jaar na het ontstaan van Thomas More wil de grootste hogeschool van Vlaanderen een breder terrein bestrijken. "Wij willen onze impact op de samenleving vergroten," zegt algemeen directeur Stijn Coenen, "en tegelijkertijd een warm nest blijven voor onze duizenden studenten, alumni en medewerkers."


Bij de bredere ambities hoort een nieuwe huisstijl en een vernieuwd logo. De hogeschool gaat voortaan resoluut voor één sterk moedermerk Thomas More, in een herkenbare stijl met een brede uitstraling.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Jongerencollectief JEZ! wil 'Dag van de Jongeren' uitroepen

"We merken dat volwassenen soms negatieve dingen over jongeren denken," aldus Jessica Bouhez [...]

30/12/2022

Thomas More-studenten stellen 'Inspiratiegids studentendopen' voor

De Inspiratiegids studentendopen is het resultaat van vele gesprekken met studenten van alle ​Thomas [...]

27/12/2022

Enkel ja betekent ja op de VUB

De Vrije Universiteit Brussel schakelt een versnelling hoger in de aanpak van ongewenst seksueel grensoverschrijdend [...]

22/12/2022

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84