Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Wel Jong Niet Hetero wil meer veiligheid in sportwereld voor LGTB+-gemeenschap

De organisatie Wel Jong Niet Hetero schreef een open brief aan de minister van Sport, Ben Weyts, om [...]

17/05/2021

Man zit vast op Chinese brug nadat glazen panelen breken

In de Chinese stad Longjing zat een man vorige week vast op een brug op honderd meter hoogte. Enkele [...]

16/05/2021

Een heel dorp in 1 appartementsgebouw

In het dorpje Whittier, in de Amerikaanse staat Alaska, wonen bijna alle inwoners in hetzelfde appartementsgebouw. [...]

15/05/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84