Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Gwyneth Paltrow beweert trendsetter te zijn van mondmaskers

De Amerikaanse actrice Gwyneth Paltrow ontvangt veel kritiek nadat ze beweerde een trend te hebben gestart [...]

23/02/2021

Facebook lanceert nieuw studentenplatform

Back to basics bij Mark Zuckerberg: Facebook Campus is een platform volledig gewijd aan studenten. Dat [...]

22/02/2021

Vrouw weigert om snor of unibrow te scheren voor haar dates

De Deense Eldina Jaganjac uit Kopenhagen weigert voortaan gezichtsbeharing te verwijderen. Haar reden: [...]

22/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84