Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

VUB-prof bakt historische broodjes

Volgens historicus Peter Scholliers, professor aan de VUB, is "de geschiedenis van het brood is [...]

15/02/2021

Vrouw brengt 23 familieleden mee op date als test

Valentijn liep niet voor iedereen van een leien dakje. Vraag maar aan Mr. Lui uit de Chinese provincie [...]

15/02/2021

Gents craft beer valt in de prijzen

Op de Brussels Beer Challenge gingen opvallend veel prijzen naar lokale en ambachtelijke Belgische bieren. [...]

14/02/2021

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84