Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Schrijf je nu in voor de Campus Cup

De Campus Cup komt terug, dat heeft presentator Otto-Jan Ham vandaag bekendgemaakt. Hij is wel nog op [...]

29/09/2020

Jong N-VA deelt gratis condooms uit aan studenten

In verschillende studentensteden, waaronder Gent, Kortrijk en Leuven, hebben leden van Jong N-VA gratis [...]

29/09/2020

Universiteiten manen studenten aan om niet naar de Veiligheidsraad te luisteren

Er zijn al veel grappen gemaakt over de Nationale Veiligheidsraad en het steeds veranderende advies omtrent [...]

24/09/2020

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84