Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

België heeft de beste e-security ter wereld

Uit de Digital Quality of Life Index van Surfshark blijkt dat het wel snor zit met de online veiligheid [...]

12/03/2024

Antwerpen gaat opnieuw de strijd aan tegen discriminatie, racisme en intimidatie

De stad Antwerpen treedt op tegen discriminatie, racisme en intimidatie. Dat doet ze met de campagne [...]

11/03/2024

Op ruiltocht door Europa met Red Bull

Het is al eventjes geleden, maar dit jaar organiseert Red Bull opnieuw ‘Red Bull Can You Make It?’, [...]

10/03/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84