Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Datingapps steeds minder populair bij jongeren

Jongeren doen steeds minder vaak een beroep op datingapps. Dat blijkt uit reviews van de beoordelingswebsite [...]

24/02/2024

80% scholen getroffen door ransomware

Uit een recent Sophos-onderzoek onder 3000 IT- en cyberbeveiligingsleiders in 14 landen, waaronder 400 [...]

22/02/2024

Uniforme drankbekers op de Gentse Feesten

Geen gesukkel meer met tien verschillende drankbekers tijdens de Gentse Feesten. Vanaf nu zullen alle [...]

22/02/2024

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84