Image
24/10/2023

Thomas More-studentes scoren met Lego-campagne

Een team studentes van de bachelor International Communication and Media van Thomas More in Mechelen heeft de prestigieuze Ad Venture-competitie gewonnen.


Deze wedstrijd geeft studenten de kans om te ervaren wat werken in de reclamewereld inhoudt door het creëren van hun eigen campagne, als reactie op een briefing van een echte klant. De studenten werden uitgedaagd met een briefing van Lego. Dankzij sterke research, spot-on strategieën en een uitzonderlijk creatief concept, wist het team Highlight van Thomas More de jury te overtuigen.


  • Slider
  • Slider

SOCIAL





 

Job in the picture

  • Slider
  • Slider
  • Slider

Steeds meer mensen fietsen naar het werk

Belgische werknemers fietsen vandaag vaker naar hun job dan 5 jaar geleden, want het fietsverkeer steeg [...]

13/02/2025

5 Brusselse steegjes

1) Getrouwheidsgang Manneken Pis weet iedereen staan, maar naar Jeanneke Pis is het even zoeken. [...]

10/02/2025

5x poëzie op straat in Gent

1) Melopee “Onder de maan schuift de lange rivier” of “Over de lange rivier schuift [...]

03/02/2025

GUIDO NV is het nummer 1 Belgische niche-mediabedrijf naar de doelgroep jongeren (studenten in het bijzonder), scholieren en Young Starters

Bruiloftstraat 127, 9050 Gentbrugge
Tel.: +32 (0) 9 210 74 84